Re: [Exim] Mail to root error

Páxina inicial
Borrar esta mensaxe
Responder a esta mensaxe
Autor: Jaco van der Schyff
Para: Yann Golanski
CC: exim-users
Asunto: Re: [Exim] Mail to root error
According to exim -bt everything is fine:

mail:/usr/local/exim/bin# ./exim -d 11 -bt root@???
Exim version 3.16 debug level 11 uid=0 gid=0
Berkeley DB: Sleepycat Software: DB 2.4.14: (6/2/98)
Caller is an admin user
Caller is a trusted user
sender address = root@???
Address testing: uid=0 gid=0 euid=0 egid=0

Testing root@???
netmpu.co.za in local_domains? yes (matched netmpu.co.za)
netmpu.co.za in percent_hack_domains? no (end of list)
address root@???
local_part=root domain=netmpu.co.za
domain is local

directing root@???
calling scanmails director
queued for scanmails transport: local_part=root domain=netmpu.co.za
errors_to=NULL
domain_data=NULL local_part_data=NULL
scanmails director succeeded for root
root@???
deliver to root in domain netmpu.co.za
director = scanmails, transport = scanmails
search_tidyup called

- Jaco van der Schyff